Aamu alkoi aikamoisella hulinalla. Likalla oli aamulla neuvola ja mä en meinannu päästä sängystä ylös,joten kun pääsin niin kiirehän siinä tuli. Likka sai tänään rokotteet,joten on aika rauhallinen päivä tiedossa. Rokotteet väsyttää sen aina ihan täysin,nukkuu vaan. Onneks ei nosta kuumetta tai tuu kipuja. Parempi kai koputtaa puuta.

Meitin likka kasvaa ihan järjetöntä vauhtia. Syntyessään se oli 50cm ja nyt vajaan 5kk iässä se on jo 67cm. Mun pieni vauvani on hukkunut jonnekkin. Nyt kuukauden sisään oli tullu 3cm lisää. Isänsä on 2m kai se isäänsä tulee. Onneksi. Minä kun olen lyhyt ja lihava.

Soseet ei mee millään meillä alas,vaikka ollaan jo kuukausi harjoiteltu niitten syömistä. Oiskos kellään mitään vinkkiä,kuinka se oppisi niistä tykkään? Ollaan syöty jokapäivä sosetta. Olen vaihdellu eri makuja. Ainut mikä jotenkin kelpasi oli päärynäsose. Eilen taas sekään ei kelvannu. Neuvolantäti käski vaan sitkeesti yrittämään,mutta meijän neuvolantäti on vanhankansan naisia eli toisin kun luulisi sillä ei ole konsteja oikeen mihinkään. Neuvoista nyt puhumattakaan.

                dfg.jpg

Huomena pitäis alkaa kuntoprojektin. Alku on aina hankalaa. OOn monta kertaa ollu dietillä tai remontoinut elämäntapani. Alkuun kun pääsee niin se siitä yleensä alkaa kyllä maistumaan. Olen vaan niin malttamaton,että kun tuloksia ei näy,eikä kuulu niin minä luovutan. Nyt oon päättäny,että en luovuta. Mä oon pystynyt siihen aikaisemminkin,joten pystyn siihen nytkin :D Nyt tiskaamaan!

Heippa!