on menny taas aikaa,kun on tullu kirjoteltua. Mua vaivaa jokin,en vaan tiedä mikä. Joku asia on saanut mussa aikaan sen,että poraan lähes jokapäivä ja musta on tullut todella empatiakykyinen,vähän liiankin empatiakykyinen. Olen haukkunut itseni kukkamaan rakoon ja tunnen itseni todella paskaksi ihmiseksi. Mulla on todella huono omatunto niistä kaikista asioista joita olen tehnyt,mietin monta vuottakin vanhoja aisioita mille ei voi yhtään mitään. Oon maanu yöllä keskellä lattiaa sikiöasennossa ja porannu. En kestä tätä oloa. On hyvin tdennäköistä,että viimeaikaisilla tapahtumilla on jotain tekemistä sen asian kanssa,mutta kirjottelen niistä joku toinen päivä paremmalla aikaa- 

Laihdutus ei ole kaatunut motivaation,vaan rahaan. Näin pienillä tuloilla on vaikeaa pitää kahta ruokavaliota jokapäivä. On todellakin käsittämätöntä,että miksi joku euron juusto maksaa vähemmän kun salaatti yms. Miksi sen paskaruuan pitää olla niin paljon halvempaa? vituttaa..