Tässä on nyt vähän taas vierähtänyt viime kerrasta,kun on tullu turistua. On ollu jokseenkin saamaton olo ja arvatakaa vaan,kuinka sen mun elämänmuutos projektin kävi? Joo vituilleen meni. Vahva on kuitenkin usko tässä vielä ja aloitus on samassa vaiheessa kun aikasemminkin eli suunnitteilla.

Mutsin kanssa meni sukset ristiin. Sen piti ottaa likka hoitoon(ehdotti sitä ihan itse) ja kun sitten eilen soitin,että jokos tuodaan likka,niin eihän tää puhelimeen vastannu. Oli jääny ryyppyreissulleen olemaan. Tänään pyydelly anteeks ja valitellu omaa paskaa oloaan. Kiinnostaa ku kilopaskaa. Mua ei muuten vituttais näin suunnattomasti,mutta oli ihan oikeita menoja mitä olis tarvinnu hoidella,virasto juttuja yms. Ne on neidin kanssa aina suunnattoman raskaita hoidella.  Ja kun se vielä ite ehdotti et hän kyllä ottaa likan ja muuta lässytystä. Sitten ei voi rehellisesti vastata puhelimeen,että nyt kävi näin. Olen humalassa,enkä ota likaa hoitoon. Se ois ollu ookoo sitten,mutta eilen ei ilmotellu yhtään mitään.  Sitten rapelissa porataan ja anotaananteeksi antoo. Ei hyvä! Ei ollenkaan! No se siitä.                          samdfasdf.jpg   nyx.jpg

Sitten seuraavaan asiaan. Te joilla ei ole juurikaan päivisin tekemistä ja olette neljän seinän ja samojen huudien vankeina,varmasti tiedätte kuinka helposti sitä netin ihmeellisestä maailmasta löytääkin kaikkea kivaa. Kaikkea sellaista mihin haksahtaa. Sitä lukee blogeja ja keskusteluja yms. Ja aina sielä nousee joku ilmiö tai joku juttu esiin mitä on sitten ihan pakko kokeilla tai ostaa yms. Mulle kävi juurikin näin. Kattelin jotain perkeleen huulipuna vinkkejä netistä,kun sitten eksyin taas jonnekkin blogiin ja katsos katsos sielä oli jotain saakelin mattapunia pilvinpimein testissä. Mä olisin voinut tän vielä jotenkin sivuttaa,mutta niitä alko olla jo niissä blogeissa mitä normaalistikkin seuraan. arvatkaa vaan haksahdinko nyt sit niihinkin. NYX ja KYLIE Lipclosse matteja olen nyt kuolannu täällä kielipitkänä. Mutta eihän se siihen jääny...tietenkään. Pakkohan mun oli mennä sitten tilaileen niitä nyxin huulivoidepunia ja nyt oon niihin koukussa. Kylie oli luojalle kiitos loppu nettikaupasta kun kävin,olis tullu pikkasen kalliimmaks ku noi nyxit. Mutta sse ainut ongelma tässä on juurikin se,että rahat on aina niin finito,että ei olis varaa kamalasti tälläsiin haksahdella. Toivottavasti tää on ohimenevää.

Palaan tässä nyt useemmin,mutta nyt on pakko mennä nukkuun,että jaksaa huomenna ottaa keittoo! Mulla on nimittäin huomenna pitkästäaikaa vapaapäivä. joten tarvii lepäillä kunnolla,että jaksaa bailaa!

Se on moro! :)