On ollu uskomattoman rauhallista,vaikka kaikki ollaan oltukkin kotona. Oikeastaan oon saanu nukkua enemmän,kun parempi puolisko on heränny likan kanssa aamusin. Seesteistä on ollut,mutta mulla on kamala ahdistus. En tiedä mistä se on tullu,kun en oo missää ollu,en oo nähny ihmisiä,enkä ollut juur kenenkään kanssa tekemisissäkään. Inhottavaa on tää tunne,kun vaan tietäisin mistä se on tullu.

Lyhyen äitiyteni aikana olen tipahtanut pariin kotiäitiyden suodenkuoppaan. yksi niistä on nettikaupat. Paremmin sanottuna kiinakaupat,kuten: wish,aliexpress ja ebay. Kun olet käytännössä aina kotona,etkä juurikaan näe ihmisiä,on netti usein se ainut kosketus ulkomaailmaan. Oon tilannut kaiken näköstä pikkukrääsää ja olen ihan koukussa! Toinen sudenkuoppa on nettikeskustelut,foorumit yms. Vittu et mulla repee perse,kun ihmiset on saatanan tyhmiä! Mua ei mikää saa niin raivonpartaalle,kun ihmiset,jotka puhuvat asioista joista heillä ei ole minkään valtakunnan käsitystä! Mun on ihan pakko aina aamusin mennä nettiin ja katsella mitä ne idiootit huutelee ja sit oonkin loppupäivän niin vitun pahalla päällä. Idiotismi on kaikista ärsyttävintä tässä maailmassa!

                                      lljlj%C3%B6j%C3%B6jjj.jpg

Noh,sitten toiseen aiheeseen,nimittäin painonhallinta projektini on hieman viivästynyt. Sille tosin on ihan syy: Rahat on finiito! Mukelot ja ukko ei suostu elämään mun ruokavaliollani ja varaa ei ole tehdä kahtaruokaa päivässä. Tietysti mietin,että olis kiva kun olis perheentuki mukana,koska painoa olis pakko saada pois,mutta toisalta ymmärrä hyvin,ettei ne voi diettiruolla elää. Tarvii rahapäivänä käydä jokaikinen kauppa läpi ja ottaa tarjouslihat ja kanat messiin. Pakkasessa ne säilyvät,mutta sillon kun rahat on tiukassa niin eipä tarjouksiakaan ole missään. Se on vähän sama tuon rahan kanssa. Raha tulee rahan luo,ei köyhän.

Olen myös tehnyt suuren harppauksen nykyaikaan,nimittäin asensin puhelimeeni instagramin! (kirjotetaankohan se noin?) Oon sotinut kaikkea mahdollista somea vastaan,kuten twitteri,facebook,insta ja kaikkien epätoivoisten oma ilotalo: Tinder.  Vihaan näitä kaikkia,koska ne tekee ihmisistä aivokuolleita. Ukon kanssa kun oltiin viihteellä niin mua pisti ihan vitusti vihaksi se näky jokaisessa baarissa: Pöydässä ryhmät istuu hiljaa ja räpää vittu kaikki kännykkäänsä!Miksi lähteä ihmisten ilmoille,jos et halua keskustella ihmisten kanssa? Siksikö että saat faboon kuvat kaljatuopista? HALOO! Kadulla kävellään,ei katsota eteensä kun räpelletään kännykkää. Meillä himassakin 8 vuotias istuu kun selkärangaton paska sohvan nurkassa ja räplää kännykkäänsä aina ku on himassa! Jokaista asiaa pitää kuvata! Ketä kiinnostaa mitä sä syöt? Helvetti!

Syy miksi asensin instan on seuraava: Seuraan blogeja. On suunnattoman inhottavaa,että blogaajat pistävät usaemmin kuulumisia ja kuvia instaan,kun blogiin. Toisalta ymmärrän sen hyvin,koska se on helpompaa ja nopeampaa,mutta silti. Facebook minulla on nyt konsultti hommien takia. Mua suoraan sanottuna vituttaa toi sosiaalisenmedian pakkosyöttö! Konsultti homissakin kutsut voisi laittaa sähköpostiin tai vanhanaikaisesti koulutuskutsut voisi lähettää ihan postissa. Sen sijaan joudun olemaan facebookissa mikäli haluan,että asiakkaat saavat minut kiinni tai saan kutsun koulutuksiin.

Älylaitteet ja sosiaalinenmedia on tehnyt ihmisistä aivoikuolleita paskoja! Anteeksi,mutta tämä on minun mielipiteeni. Olen kuitenkin suurimman osan elämääni elänyt ilman älylaitteita yms. skeidaa ja en kuollut. Sen sijaan pelattiin ulkona pelejä ihan konkreettisesti pallolla,mölkyllä yms,eikä istuttu hiekkalaatikon reunalla puhelimet kädessä. Teini ikäni pärjäsin oikein hyvin ilman huulet tötteröllä otettuja selfieitä. Pärjäsin oikein hyvin illan istujaisissa jutellen ihmisten kanssa,enkä kännykkäni kanssa. Seuraan kuitenkin uutisia,keskusteluja eli tietynlainen sosiaalinenmedia on minullekkin tarpeellinen,mutta en elä siitä. Pärjäisin ilmankin. Mutta kyllä minä niin vaan mieli turhista ja lamaannuttavista paskoista pahoitin!

Tähän purkaukseen lienee hyvä lopetella!