Se alkoi! Nimittäin painonhallinta projektini eli toisin sanoen läskit feks! Voi tietysti olla vielä hieman aikaista leuhottaa moisesta,mutta alku näyttää hyvältä. Ensi perjantaihin asti vetelen sitten pelkillä nestepitosilla aterioilla. Tänään kokeilin varovasti liikuntaa ja poljin 30min hikipäässä kuntopyörää. Oon asettanut itselleni pieniä porkkanoita matkanvarrelle. Tässä muutama tavoite porkkana:

- 10kg Käyn pitkästäaikaa moneen vuoteen kampaajalla,joko leikkauttamassa tai värjäämässä hiukset.

- 20kg Otan tauoinnin käsivarteen

-30kg Ostan itselleni merkkilaukun ja ihan aitona!

Enempää ei oikeen sitten sovikkaan laihdutella! Muuten saattaisi loppua akka kesken! No ei vaan,mutta ihan langanlaiha en koskaan halua olla. Olen joskus ollut ja se ei vaan sovi mulle! Haluan kuitenkin näyttää terveeltä ja haluan,että on persettä! :D

                    eat2.jpg

Mutsin kanssa ei välit ole kunnossa ja se ihminen herättää mussa aivan tajutonta vastenmielisyyttä,mutta oon päästäny sen likkaa kattoon. Ei se oo likan vika,että se on mua kohtaan kusipää. Tää äiti viha vaan kasvaa päivä päivältä ja en tiedä missä vaiheessa viha on kasvanut niin suureksi,että tönäsen sen joskus auton alle,kun yhdessä johonkin kävellään.

Sillä mun ex:llä on nyt sit uus muija niinkun arvelinkin. En ole mustasukkanen,mutta ystävinä on mahdotonta jatkaa,koska onhan se harvinaista,että niin kävisi sellaisen historian jälkeen. Se on surullista,mutta minkäs sille teet. Oon oikeestaan aika surullinen,todella surullinen! Menetin ystäväni. Niitä ei ole koskaan liikaa. se ihminen antoi minulle myös paljon,mutta vei enemmän. En tiedä mistä tämä surullisuus johtuu. 

Oman ukon kanssa on taas lama vaihe ollut jo pitkään. Se kysyi multa yksi ilta,että olenko mä kyllästynyt siihen tai rakastanko mä sitä ylipäänsä enään. En osannut vastata  noihin kysymyksiin,koska en tiedä. Meidän suhde on ollut alusta asti todella epävakaa siis mun puolelta. Ilman likan yllätys tuloa oltaisiin varmasti erottu jo. Mut tähän suuntaan tän elämän kai kuulu mennä... ? Musta vaan ei oo koskaan ollu elään jokaistapäivää samalla'lailla. Mutta ton likan takia mun tarvii opetella siihen. Koska haluan lapselleni sitä kaikkein parasta mitä jokainen äiti haluaa.