Minun blogini alkaa tästä

Tempperamenttinen uusioperheen äiti. Omaan lukihäiriön eli anteeksi tulevista kirjoitus virheistäni jo etukäteen. Esikoisen ja ainokaiseni sain helmikuussa. Hän syntyi kaksi viikkoa myöhässä. Äidiksi tuleminen oli minulle hieman haasteellista. Itse asiassa koko perhe-elämä käy minulle usein haasteelliseksi. Olen 15 vuotiaasta asunut lähes aina tavalla tai toisella yksin. Hajoan tasaisin väliajoin tyhmiin kysymyksiin,paskaan ja idiotismiin,joka on tasaisesti läsnä tässä huushollissa. Kaikkea ei kuitenkaan voi laskea ilmoille tässä talossa,joten tarvitsen paikan,jonne kirjoittaa ajatuksiani,mielipiteitäni ja jonne voin tyhjentää pääni.

Olen aloittanut tämän blogin juurikin siksi,ettei minun tarvitsisi kaunistella sanomisiani millään'lailla. Haluan kuitenkin minimoida mielipahan tässä taloudessa,joten tämä on ainut paikka,jonka avulla pysyn toivottavasti siedettävänä ihmisenä. Olen siis jo tulevaiuuden kannalta pahoillani,jos tämä menee joskus joittenkin tunteisiin.

En kirjoita pelkästään äitiydestä. Kirjoitan elämästäni ylipäänsä: kodista,mielipiteistä yms. Olen yökukkuja,joten syvällisimmät tekstit syntyvät varmasti yöllä. Onko muita samanmoisia? :)